حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

حقوق بهار

گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز بهار استان همدان

تشکیل کلاس

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند جهت دروس حقوق مدنی4 و حقوق کار با استاد فخاریان کلاس تشکیل می گردد.

تاریخ شروع کلاسها:

حقوق مدنی4:پنج شنبه ها ساعت16-14

حقوق کار:پنج شنبه ها ساعت18-16

در ضمن تاریخ میان ترم درس حقوق مدنی4 یکشنبه 93/9/23 ساعت 8 (2 فصل اول کتاب) و درس حقوق کار  یکشنبه 93/9/23 ساعت 10(از ابتدای کتاب تا صفحه۱۶۰)می باشد.

نظرات 22 + ارسال نظر

با سلام
استاد لطفا کار تحقیق اینجانب در خصوص سقوط قصاص را ملاحظه بفرمایید
با تشکر

با سلام و احترام
کار تحقیق اینجانب در وبلاگ قرار گرفت، لطفا ملاحظه فرمایید

سلام خدمت استاد گرامی:
من دانشجوی رشته حقوق ترم چهارم هستم باتوجه به برنامه ریزی های که برای ترم های آتی کرده ام که شش ترمه تمام کنم وسوالم اینجاست که 1-کار تحقیقی 2که تو ترم هفت سیلابس دروس ارائه شده میشه تو ترم شش برداشت مثلا(1و2روباهم)
2-دانشجوی که شش ترمه می خواد تمام کنه دروسی که پیش نیاز دارد میشه هم پیش ناز برداشت هم درس اصلی رومثلا(اصلی حقوق تطبیقی -پیش نیاز حقوق بین الملل خصوصی2)

سلام
در صورت رعایت پیش نیازها در هر ترمی می توان دروس را برداشت. امکان گرفتن دروس بدون گذراندن پیشنیاز وجود ندارد.

فاطمه ابراهیمی 1393/11/07 ساعت 22:04

سلام استاد
خسته نباشید
چرا نمره ی مارو وارد نکردید؟

سلام
نمره شما ثبت شد.

سلام استاد
خسته نباشی
مجددا تغییراتی صورت گرفت
لطفا از وبلاگ اینجانب دیدن فرمایید

سلام 30 بهمن مراجعه فرمایید.

باسلام و خسته نباشید
مقاله با عنوان "تغییر سرمایه در شرکت های سهامی در ایران" را در وبلاگ قرار دادم لطفا از آن بازدید به عمل آورید
با تشکر

سلام نمره شما ثبت شد.

با سلام جناب استاد
آدرس وبلاگ رو مجدد خدمتتون ارسال میکنم
روز گذشته دانشگاه خدمت رسیدم و هماهنگ کردم برای زحمت نمره(20)
متشکرم

سلام
نمره شما ثبت شد. تحقیق ارایه شده قابل قبول نیست.

سلام استاد از وبلاگ اینجانب دیدن فرمائید تغییرات صورت گرفت

سلام قابل قبول نیست

سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
اگر مایل به تبادل لینک با بنده هستین لطفا منو با نام وبلاگ حقوقی محمد نصری مهاجری لینک کنید سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک کنم.موفق باشید
http://mohammadnasri.blogfa.com/

خسته نباشید استاد
استاد قبلا هم گفتم ولی بازم می گم که منابع کار تحقیقی ۱ و۳ رو درست کردیم و از اینجا اطلاع می دیم که درستشون کردیم خودتون هم گفتید که نیاز به مراجعه ی حضوری نیست و فقط از طریق همین وبلاگ به استحضارتون برسونم!
استاد ما ترم آخریم و آخرین امتحانمون هم حقوق تجارت ۳ هست از اونجایی که شاغل هستیم به دوستی گفته بودیم که زمان میانترم ما رو خبردار کنه ولی متاسفانه این کار رو نکرد ولی تو سیستم دیدیم ۶ ما ثبت شده ولی امروز رفتیم دیدیم که باز حذف شده! راهی نداره اون ۶ رو بدید که ما این امتحان اخر رو هم به سلامت بگذرونیم و فارغ التحصیل بشیم؟! چون واقعا می خواستم در میانترم شرکت کنم ولی نشد !

سلام نمره شما ثبت شد.

سلام استاد خسته نباشید

تغییراتی که فرمودید در تحقیقم اعمال کردم

منابع کتابی شماره گذاری شدند و در طول متن شماره مربوط به هر کتاب و صفحه آن داخل پرانتز و کروشه آورده شده است

در پایین صفحه لیست منابع نیز آدرس کلیه سایت ها و وبلاگ هایی که استفاده کردم آورده ام

ایشالا رضایتتون جلب کنه

لطفا جواب این پیاممو بدید تا بدونم که به دستتون رسیده و خوندینش
باتشکر

سلام و خسته نباشید!
استاد بنده ۲۴ آذر برای دروس کار تحقیقی ۱ و ۲ مراجعه کردم و شما وبلاگ رو دیدید و از هر دو سوال پرسیدید و تحقیقمون هم مشکلی نداشت و فقط گفتید که منابع رو اصلاح کنم و دوباره از طریق وبلاگتون به شما اطلاع بدم! ( گفتید نیازی به مراجعه حضوری نیست)
من هم اصلاحات رو انجام دادم و از اینجا به اطلاعتون می رسونم!
ضمنا مهرماه که بنده برا کار تحیقی۱ خدمت شما اومدم و شما موضوع قبض در عقد رهن رو دادید همونجا هم موضوع کار تحقیقی ۲ رو که کاداستر هست به ما دادید! این رو گفتم که اگه احیانا اسممون در لیست دانشجویانیی که کار تحیقی ۲ رو دارند نبود بدونید که در همون برگه ای هست که اسمی کار تحقیقی ۱ ثبت شده!
در آخر هم خواهش میشه چون ترم آخر هستیم در صورت امکان نمرات زودتر وارد بشن که هر چه سریع فارغ التحصیل بشیم!
از حسن توجه شما سپاسگذارم!
این هم وبلاگم:
http://edalat2020ensaf.blogfa.com/

نمره شما ثبت شد

فائزه رنجبران 1393/09/24 ساعت 15:49

سلام استاد
ازوبلاگ اینجانب دیدن فرمایید
franjbaranlawyer22.blogfa.com
بررسی شرکت مسئولیت محدود در لایحه پیشنهادی قانون تجارت و مقایسه آن با قانون فعلی

سلام
بعضی از مطالب خارج از موضوع تحقیق شماست. ضمنا هیچ اشاره ای به لایحه جدید نکرده اید.

با سلام و احترام
حضور استاد ارجمند
آدرس وبلاگ اینجانب علی قیاسوند جهت انجام تحقیق در خصوص بررسی فروش اقساطی در بانکداری اسلامی به حضور ارسال می گردد.
با تشکر از زحمات جنابعالی

سلام بعد از پایان امتحانات حضورا مراجعه فرمایید.

کار تحقیقی 1و2
موضوع : مسولیت تضامنی اسناد تجاری در حقوق ایران

سلام منابعی که از آن استفاده کردید نام نبرده اید.

کار تحقیقی 1و2 موضوع : مسولیت تضامنی اسناد تجاری در حقوق ایران

اصلاحات خواسته شده را هنوز انجام نداده اید.

سلام استاد لطفا از وبلاگ اینجانب دیدن فرمایید
وقف خاص در حقوق ایران و مقایسه ان باتراست انگلیس

پیمان نجفی 1393/09/20 ساعت 20:55

سلام استاد
موضوع تحقیق من تعهدات موجر و مستاجر در حقوق ایران

رضا 1393/09/09 ساعت 17:47

سلام استاد

موضوع کار تحقیقی 2من

اهلیت تاجر ورشکسته
باتشکر

سلام
آدرس وبلاگ؟

[ بدون نام ] 1393/09/08 ساعت 18:35

سلام
من طیبه عقیقی شریف هستم دانشجوی شما در درس کار تحقیقی 1
این آدرس وبلاگ و تحقیق من است:
tayebeh-aghighi.blogfa.com
با موضوع خسارت وارد بر دیه
با تشکر

استاد گرامی سلام
احتراما بنده وبلاگ رو با موضوع ارث حق شفعه تنظیم کردم به آدرس ذیل:

http://legacyright.blogsky.com

لطفا ملاحظه و اعلام نظر بفرمایید

[ بدون نام ] 1393/09/02 ساعت 14:37

با سلام و احترام
خواهشمندیم تاریخ و ساعت و جزئیات میانترم دروس حقوق تجارت۱ و متون فقه۲ و برنامه کلاسی درس حقوق جزای بین الملل ایران را اعلام بفرمایید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد